Ulotka wyborcza – najważniejsze cechy

Wybory samorządowe 2018 coraz bliżej! Zapraszamy do skorzystania ze wskazówek dotyczących przygotowania skutecznych materiałów wyborczych – Zespół Drukarni eurograph.pl

UWAGA!!! W związku z licznymi zapytaniami o druk materiałów wyborczych uruchamiamy Pogotowie wyborcze!!! teraz 24h wycena, szybki druk i expresowy dodruk!!!

kontakt poprzez - formularz kontaktowy

lub telefonicznie - 504128424   i   506788361

Ulotka wyborcza jest najprostszym i najlepszym środkiem dotarcia do potencjalnego wyborcy. Poniżej przygotowaliśmy kompendium najważniejszych cech skutecznej ulotki wyborczej, zapewniającej sukces wyborczy.

Ulotka wyborcza powinna być syntetyczną forma przekazania potencjalnym wyborcom informacji o kandydacie i jego programie.

Treść ulotki wyborczej powinna zawierać zwarty i krótki tekst (około 250–350 słów).

Lepiej sprawdzą się wyraziste hasła.

W treści powinna znaleźć się oczywiście prezentacja kandydata (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, osiągnięcia, zainteresowania)
– przydatne z punktu widzenia wyborców.

Niezbędne informacje:

  • imię i nazwisko (wyeksponowane) kandydata,
  • logotyp ugrupowania;
  • numer listy i miejsce kandydata na liście wyborczej;
  • hasło wyborcze (kandydata bądź ugrupowania);
  • dane kontaktowe, (np. numer telefonu, adres poczty elektronicznej, adres strony WWW oraz ewentualnie nazwa profilu w wybranych portalach społecznościowych (to pomoże przyciągnąć młodszych wyborców).
Tworząc tekst ulotki wyborczej lepiej napisać mniej, ale wyraźną i dobrze widoczną czcionką, drobna czcionka, może zniechęcić do lektury. Niezbędne są także wyróżniki w postaci pogrubień  fragmentów tekstu, czy punktatory. Dobrze pamiętać np. o wykresach i rysunkach.

Warto nawiązać do wybranego zagadnienia kompanii wyborczej i przedstawić pomysły kandydata z tym zagadnieniem związane. Treść ulotek wyborczych może być różna, w zależności od grupy odbiorców, do których ma być skierowana.

Wybrane hasło i szata graficzna powinny zostać powtórzone na plakatach, banerach, innych gadżetach wyborczych, w celu wyróżnienia wśród innych kandydatów.

Zarówno ulotki wyborcze jak i inne materiały oraz gadżety wyborcze warto zamówić i udostępniać potencjalnym wyborcom odpowiednio wcześniej, w celu zapewnienia odpowiedniej widoczności i rozpoznawalności kandydata. 

Zapraszamy do współpracy – zapewniamy szybką wycenę i wysoką jakość materiałów wyborczych –  Formularz kontaktowy 

Zamieszczamy również przykładowe ceny materiałów wyborczych.

Jedna myśl w temacie “Ulotka wyborcza – najważniejsze cechy”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *